25 sty 2014

20 faktów o mnie!

 Hej ludzie! Dzisiaj za oknem jest koszmarnie.Połowę popołudnia spędziłam u mojej siostry w Dębie,a teraz siedzę sobie u siebie w domciu. Więc wymyśliłam,że na pewno chcielibyście mnie troszeczkę lepiej poznać :) No więc do dzieła!

        1.Mój ulubiony piosenkarz: Ed Sheeran,Jamie Campbell Bower,James Arthur.'

        2.Mój ulubiony aktor: Johny Deep,Leonardo DiCaprio,Jamie Campbell Bower.

        3.Mój ulubiony owoc:truskawka,mandarynka,winogrono,banan.

        4.Gdy jestem zła każdy jest dla mnie wrogiem.

        5.Moje samopoczucie zależy od pogody.

        6.Gdy zjem za dużo czekolady i żelków jest mi nie dobrze.

        7.Mój ulubiony kolor to:fiolet,czerń,czerwień.

        8.Lubię chodzić do kina.

        9.Lubię wycieczki do innych miast.

        10.W przyszłości mam zamiar pojechać do Hiszpanii <3 <3

        11.Moja nowa ''miłość'' to Ed Sheeran.

        12.Kocham grę na gitarze <3

        13.Kocham filmy romantyczne,komedie,fantasty.

        14.Jestem dziecinna-często na lekcjach dostaję głupawki.

        15.Mam sporo kompleksów i wgl.

        16.Nie jestem dobra z matmy,geografii,chemii więc jakoś                           to muszę nadrabiać.

        17.Nigdy nie będę za młoda na seriale Disney'a.

                    18.Lubię sobie śpiewać tak od. Wiem,że nie umiem ale nie 
           mogę się powstrzymać.

        19.Kocham psy. Po prostu są takie urocze.Ale po utracie ostatniego już nie mam ochoty na nowego :C

        20.Nadaję imiona mojej gitarce.Wiem,że to chore,ale to tak dla zabawy np.:Ed,Patryk,Jamie <3


   No więc to tyle. PApatki :)


Mój pyszny podwieczorek :3




I trochę moich zdjęć z serii
''niezbyt udanych''
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz