30 sty 2014

                                                   Miasta, które chciałabym zwiedzić
 No wiec dzisiaj mam dla was post tematyczny.Lubię podróże i nowe miasta.A te ,które szczególnie kocham bardzo bym chciała zobaczyć.

                                                                     1 .Hiszpania
Bardzo chciałabym zwiedzić Hiszpanię. Zakochałam się w niej od pewnego czasu.Spodobały mi się w niej miasta,język,jedzenie,tradycje. Chciałbym zobaczyć także Buenos Aires <33
                                   
                                                                         2.Londyn
 Wydaję mi się,że dużo osób na pewno chciało by tam pojechać.Na pewno chciałabym zobaczyć słynny London Eye i Tower Bridge.I na pewno chciałabym się przejechać piętrowym czerwonym autobusem. <3

                                                                          3.Paris.

 Bardzo chciałabym zobaczyć to piękne miasto.Jest to miasto zakochany,miłości i kolorowych ulic.A szczególnie podoba mi się wieża Eiffla. I poczuć ten cudowny klimat tego miasta <33

                                                       Mam nadzieję,że wam się spodobało.
                                                       A wy jakie miasto chcielibyście zwiedzić?


                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz