4 lut 2014

Czy musimy to robić?
Hejii kochani!
Jak wam idzie w szkole?Mi nawet tydzień zaczął się dobrze.Była i czwórka z fizyki i piątka z plastyki.No więc myślę,że ten tydzień zaczął się dobrze.Dziś mam dla  was taki bardziej post tematyczny.Mianowicie jest o ranach ciętych.Wydaję mi się,że coraz więcej nastolatek tnie się.Przez rodziców,przez chłopaka może przez szkołę.No,ale czy to naprawdę jest potrzebne?Nie wydaję mi się.Zawsze można znaleźć  inny sposób.Porozmawiać z rodzicem,przyjacielem/przyjaciółką.To jest na prawdę lepszy pomysł.Mam znajomą,która też się cięła.I chyba każdy wie o tym,że ma to swoje złe strony.Możemy mieć problem później z nauczycielem.No więc odradzam wam.I myślę,że to się zmieni i dziewczyny będą rozwiązywać problemy w inny sposób.No a mniej więcej cięcie kończy się tak.Ale nie próbuj nawet tego robić!!!
PApatki *.*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz