18 lut 2014

                                                         Believing in  Yourself!

Hejii ludzie!
Jak wam minął kolejny dzień szkoły?Mi jakoś dobrze.Byliśmy dzisiaj w teatrze na przedtawieniu ''Balladyna'',było takie trochę nudnee.Dziś były też urodziny mojej przyjaciółki Anki.No wiecie 14 lat na karku to dużo xD.No więc dziś mam dla was post tematyczny.Będzie on o wierze w siebie.No więc spotkliście się pewnie z osobami które w siebie zwątpiły lub przestały wierzyć,że będzie lepiej.Każy powinnien wiedzieć,że jest ważny dla soich przyjaciół,rodziców,rodzeństwa.Ja też miałam czasem takie różne humory.Myślałam wtedy,że nie jestem zbyt fajna,ładna i tak dalej.No,ale po pewnym czasie okazało się,że jednak jestem.Na prawdę warto żyć.Każdy ma przyjaciół.Każdy jest piękny na swój sposób.Nie ma osób gorszy.Oni są po prostu piękni na swój sposób.Także wierzmy w siebie.Wierzmy,że dojdziemy do celu jaki sobie wyznaczyliśmy.No to na dziś tyle.
PApatki :* :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz