4 mar 2014

Potrafimy kochać i marzyć,dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami!

Hej kochani! Miewacie czasem takie dni kiedy nic wam się nie chce?Ja mam właśnie takie dni ostatnio!I to bardzo często,za często.Schowałabym się od kołdrę,aby być odciętą od szarości i ludzi.No,ale dziś mam dla was post tematyczny.Mianowice chodzi mi to to,że nie każdy toleruje innych.No,bo w szkole często się spotykamy z innymi osobami.Przyjaciółmi i wgl.Ale są też ludzie,którzy tak jakby są odpychani przez innych.Wydaję mi się,że każdy jest piękny na swój sposób.Czasem też inni naśmiewają się z osób chorych.Ale,zastanawia mnie jedno ciekawe jak by to oni się czuli gdyby ktoś się tak z nich naśmiewał.Musimy się nauczyć każdego kochać jednakowo.Nie ma ludzi doskonałych.Każdy ma jakieś  wady w sobie.Inne osoby też mają marzenia,plany na przyszłość,cele w życiu.To,że są jacyś inni nie oznacza to,że maja z siebie rezygnować.Na pewno każdy z nas znajdzie w przyszłości swoją drugą połówkę.Każdy będzie kochany.Każdy kocha na swój sposób.To tyle.Papatki :* :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz