7 mar 2014

Weekend-czujesz to!

Hej ludzie!Jak wam minął ten tydzień?U mnie jakoś dobrze,choć gdyby nie 3 z matematyki to było by lepiej.Ale zamierzam poprawić!No,więc mamy weekend.Wymarzony,po prostu tak długo na niego wyczekiwałam.W szkole już nie mogłam wysiedzieć.Niektórych nauczycielek już nawet nie miałam ochoty słuchać na lekcjach.No,a jutro być może wybiorę się z przyjaciółką na jakieś zdjęcia.I może będą gdzieś w terenie,a nie jak do tej pory mój pokój.No a potem je dodam.I postaram się dodać na weekendzie jakiś post tematyczny.I kto normalny dodaje post tak późno w nocy.No,ale zbierałam się cały dzień.Ale to musiałam gdzieś wyjść,albo był laptop zajęty.Masakra!Ale się poprawię!

 Mały relaks.Telefon i coś słodkiego=miłość! haha


Dzieło mojej kochanej siostruni~!


Jak zwykle nie ogarnięta ja! haha




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz